Thursday, 31 March 2011

yer..negeri itu di bawah bayu!

Mengimbas kenangan tahun 2009..

Cepatnye masa berlalu..dah 2011 skrg ni..teringat waktu mula2 sampai ke UMS, Sabah.

Bilik aku waktu orientasi kat tingkat 4..ade chance nak kurus nih!


Ni barang2 yang sempat aku bawak terbang bersama 


Bila aku ini si junior...kene la buat sendiri kan..adeh


Mereka kata, dari bilik boleh nampak biru laut..tapi bilik aku nampak hijau hutan aje..

Pelangi petang..view dari bilik..feeling blues kejap!

yer..mesra yer..

First day..kene jalan punya la jauh gila..panjat bukit, turun tangga, berlari segalanya..nyesal pakai high heel..last2 aku berkaki ayam ajo!

Second day..ni pulak kesan daripada aksi2 rebut2, tolak2 n pijak2 nak naik bas!

finally..hari ketiga aku pakai sport shoe je..mmg terbaik la! hehe


 
oh Dewan Canselor..jauhnya anda!

1 comment:

  1. o0o0hh minggu suai mesra..sangat sesuai bagi lu dan gua..hahaha

    ReplyDelete